Punti di mantenimentu di l'attrezzatura di revestimentu di vacuum dopu à una longa operazione

Se l'equipaggiu di revestimentu di vacuum hè utilizatu continuamente per più di 6 mesi, a velocità di pumping di l'equipaggiu di revestimentu di vacuum diventerà significativamente più lenta, allora cumu mantene?Questu articulu descrive brevemente i punti di mantenimentu di l'equipaggiu di revestimentu di vacuum dopu un longu periodu di operazione.

Prima di tuttu, deve esse lavatu in l'atmosfera, sguassate u tubu di l'acqua di accoppiamentu, sguassate l'ugello di u primu livellu, poi pulisce a cavità di a pompa è pompa a vesícula biliare cù benzina, poi lavate.

lu cù detergente lavanderia à l 'acqua, aspittà di l 'acqua à evaporate è asciuttu, stallà u gallbladder pump, re-aghjunghje a nova diffusione di pump oil, è stallà lu daretu in u corpu, allura vi pò ripigliate a macchina.

Quandu u vacuum plating hè riiniziata, avemu da pagà una attenzione particulari à ripiglià u leakage, prima osservà s'ellu u vacuum di a parti pompa diffusion righjunghji 6 * 10PA, altrimenti avemu à purtà fora dittizzioni fuglia.

Verificate se l'accoppiamentu hè dotatu di un anellu di gomma di sigillatura o di una guarnizione frantumata.

Exclude u periculu ammucciatu di perdite d'aria prima di riscaldamentu, altrimenti l'oliu di pompa di diffusione brusgiarà l'anellu è ùn pò micca entre in u statu di travagliu.

Quandu u vacuum coating equipaggiu pumping travagliu cuntinuu per un mesi, ci vole à rimpiazzà u novu oliu, l 'oliu pompa in u vechju oliu cumplitamenti scaricamentu.

Allora aghjunghje u novu oliu di pompa à una certa quantità.Dopu l'utilizazione continuamente per più di a mità d'annu, duvete apre u tappettu di l'oliu è sguassate a terra in u tank cù un pappu quandu cambiate l'oliu di a pompa di vacuum.

Hongfeng VAC hè stata specializata in a fabricazione di sistemi PVD per più di 14 anni

Semu esperti è rinumati in Cina è in u mondu sanu per a Deposizione Fisica di Vapuri.

Produciamo macchine per rivestimenti PVD da più di 10 anni è sperimentate per piglià tutti i prughjetti di tutte e dimensioni.


Tempu di Postu: Nov-04-2022